dimecres, 13 de juny del 2012

Un dia a la vora del riu Túria

                              Un dia a la vora del riu Túria.
      Era vacances en l'estiu, quan nosaltres haviém acabat l'Institut.
    Jo estava a la vora del riu Túria, perqè m'estava relaxant, per a deixar de pensar en els meus problemes.
La vora del riu Túria és molt bonica, i per això m'agrada molt.
Quan estava tombada en l'herba,mentres estava escoltant música jo plorava perquè vaig pensar sobre al meua àvia, perquè havía mort. En aquell moment estava molt, molt trista.
Un amic de fa temps em va preguntar qué em passava i jo el vaig dir que havía mort la meua àvia: ell em va dir que no pensara en aixó i després va dir si volía passejar amb ell per la vora del riu Túria, li vaig dir que sí.
Finalment se'm va passar la trsitesa i vaig estar mol contenta.


Marta Espada Zamora 3rB

2 comentaris: