divendres, 1 de juny del 2012

I si no li agrade...?





Un dia un xic anomenat Lluís va decidir demanr-li eixir a una xicona.
Em recorde la primera vegada que li vaig dir que l'amava, jo estava molt nerviós no sabia com fer-ho.Em preguntava:  "I si no li agrade...?" Va ser una decisió molt, molt difícil però... al final vaig ser fort, li ho vaig dir.Per a la nostra primera cita li vaig preparar un picnic a la vorera del Riu Túria, un lloc molt bonic on tot era tranquil. Vaig portar totes aquelles coses que tant li agradaven: maduixes, xocolate, suc de pinya i raïm...A ella li va encantar i tinguérem altra cita. Em va dir que li agradava molt que fora tan romàntic però el que ella no sap és que puc ser això i molt més.                                                                                                                                          Laura Espada 3rB


9 comentaris:

  1. M'agradat molt aquest text, perquè és molt bonic i molt romantic.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquest text, es molt creatiu i bonic.
    Continua amb històries com aquestes perque son molt bones.
    Continua treballant!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Aquest text està molt bé escrit i es molt bonic. Bon treball!

    Joan Pau Nácher 3r B

    ResponElimina