dijous, 7 de juny del 2012

Històries d'un riu viu.

A mi m'agrada molt tindre ací, a Quart, el parc fluvial del túria. M'agrada passar les vesprades amb els meus amics asseguts a la gespa.
Moltes vegades he anat en un amic meu amb la bici, arrivem fins a València pel llit del riu. També he arribat a la Presa amb els companys de classe fa dos anys en la jornada cultural. Vàrem passar una estona molt calorosa, perquè era maig i ja feia molta calor.
A la meua amiga i a mi ens agrada fer fotografies i més d'una vegada hem utilitzat el parc del túria com a fons, ja que ens pareix molt bonic.
La setmana de Pasqua anem els amics de classe i els nostres pares al riu a jugar a futbol i menjar alguna cosa. També, quan he fet algun intercanvi en el cor en gent d'Alemanya i Polònia, hem anat al riu a passar l'estona i conèixer-nos més.
El que vull dir contat açò és que m'agrada tindre històries que contar sobre el parc fluvial del túria.

Maria Blanco, 3rB

2 comentaris:

  1. Ès un text agradable, m'agrada que contes les coses que has fet al riu, es un text entretingut.

    ResponElimina
  2. M'agradat molt aquest text, és entretingut i m'agraden les coses que fas a la vora del riu.

    ResponElimina