dijous, 7 de juny del 2012

El pas del temps

Abans, a Quart, ja fa més de 40 anys, la gent anava al riu a banyar-se. En aquells temps no era com ara, el riu no estava contaminat. La gent es tirava al riu des dels pilars d'un pont, i ho feien en els penumàtics dels cotxes. Tota la gent que no tenia cotxes per poder anar a la platja anava al riu. A partir dels anys setanta, les aigues del riu varen començar a estar contaminades i van acabar prohibit el bany.
A partir de l'any 2000, l'ajuntament va començar a reformar el parc fluvial i, encara que ara l'aigua està molt més neta que fa anys, no està permés banyar-se.
Jo pense que la gent que es va poder banyar al riu va ser molt afortunada, perquè van poder gaudir del riu net.

Maria Blanco, 3rB

5 comentaris:

  1. Hola Maria! Estic toalment d'acord amb tu. Saps una cosa? Et propose organitzar-nos i escriure a l'ajuntament per poder llevar la norma que diu que no ens podem banyar, que et sembla? :) Al cap i a la fi... qui no lluita... no guanya. Molt bona argumentació! Un beset! ;)(:

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el bloc,és molt interesant,sería fantástic tornar a banyar-se.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt, està molt bé escrit i és molt interessant.

    ResponElimina
  4. pense que seria molt interesant i divertit que la gent puguera tornar a banyar-se al riu Turia

    ResponElimina
  5. Pense igual, també m'agradaría banyar-me als rius com abans

    ResponElimina