dissabte, 2 de juny del 2012

Un dia a l'institut Riu Túria

Em vaig despertarmolt nerviós,aquest dia tenia 3 exàmens,de Biologia,Matemàtiques i Castellà.Quan em vaig alçar del llit ,vaig sentir que em feia mal el genoll,així que vaig pensar que anava a passar alguna cosa en l'institut Riu Túria.Quan vaig començar la primera classe,va començar molt bé,la segona també i en la tercera classe,que era quan tenia l'examen de Biologia,ens van comunicar a la classe i a mi que la professora estava malalta.Aixó significava que no anàvem a fer l'examen i tota la classe va saltar d'alegría.Després del pati,vam anar a fer l'examen de Matemàtiques i una altra vegada ens van dir que no havia vingut,però en aquest cas era perquè tenia a un familiar malalt.Després de dos classes,vam anar a fer l'examen de Castellà.Tampoc va vindre la professora,ja que estava de baixa.En conclusió,quan em vaig despertar i em feia mal el genoll,no era un mal pressentiment,sino un bo.


Sergio Garcia 3rC

3 comentaris:

  1. Jo crec que tota la vostra classe ba tener una sort impresionant

    ResponElimina
  2. Jo sóc un membre de la teua clase i crec que vam tindre molta sort.


    Jonathan Sànchez 3ºC

    ResponElimina
  3. Aquella va ser molta sort, crec que moltissima.

    ResponElimina