dijous, 14 de juny del 2012

LLUNA PLENA

Fa molt de temps, al riu Túria va ocórrer un succés molt estrany. Una xiqueta va morir ofegada al riu. Uns van dir que era un accident, que la xiqueta es va esvarar a l'herba i es va ofegar.
La veritat, potser que haguera passat açò. Però el diagnostic va dir alguna cosa més extrany. La xiqueta havia sigut ASSASSINADA!
Amb el temps van descobrir que la xiqueta estava tota sola al riu el dia de la seua mort, però aleshores, de què eren els traumatismes que tenia al cos?
La xiqueta va morir una nit de lluna plena, això era l'única cosa que es coneixia de la seua mort. Des d'aquell moment, va començar una sèrie d'assassinats molt pareguts. Tots una nit de lluna plena, i tots ofegats.


Ahir, uns amics meus van anar al riu de nit per a donar una festa de fi de curs. Jo no vaig poder anar... i això, ho agraïsc molt. Ahir va ocórrer un altre assassinat. 21 xics i xiques van morir ofegats al riu. Tot el mòn diu que ho va fer un psicòpata. Pero jo conec la veritat, va ser l'esperit de la xiqueta ofegada perque...

...Ahir va ser lluna plena!


Adrián Reina Sáez
3ºESO B

3 comentaris:

  1. u.u.u que història més... intrigant. Està molt,molt bé.

    ResponElimina
  2. El text es molt intrigant,m'agrada molt.Podries continuar l'historia i fer hi un llibre de misteri o de qualsevol tema,esta molt be!!!:D

    ResponElimina