dijous, 14 de juny del 2012

L´institut

L'institut IES Riu Túria és un centre d'educació molt complet.
Disposa d'instal · lacions esportives (camp de futbol sala, de bàsquet, un gimnàs ...), molt terreny també per al temps de patis.
En la meva opinió en aquest aspecte l'institut està molt , excepte en les tanques que hi ha al voltant del camp de futbol sala que són molt baixes i les pilotes se solen emblanquinar.
Ara canviant al tema del professorat:
El que m'agradaria és que els professors tinguessin una actitud diferent (alguns) per tres raons:


  • En primer lloc, els alumnes de la meva edat ens costa molt posar-nos a treballar o atendre al professor, el que vull dir és que podrien intentar motivar.
  • En segon lloc, podrien proposar activitats més amenes i divertides, es que els alumnes en general mostrarien més interès.
  • En tercer lloc, els alumnes segur que no vulguin treballar, deixar-los fent altra obra apartats dels que treballen, perquè jo, per exemple, em contagi molt ràpid.
En conclusió la infraestructura de l'institut, no li trobo cap problema excepte, com ja he comentat, les tanques que hi ha al voltant del camp de futbol.
I m'agradaria que els professors motivaren als alumnes que vulguin treballar.


Juan Sanz 3ºD

1 comentari: