dijous, 21 de febrer del 2013

Una experiència meravellosa

A esta entrada et vaig a comptar una experiència de Sant Valentí molt bonica, de la meua amiga Marí.

Ella és una xica molt divertida, havia tingut relacions durant dos anys amb el seu nuvi, gràcies a que jo els havia reconciliat d'una baralla molt infantil.

Jo els vaig convidar, junt a el meu amic, anar-nos-en a sopar a un bar que té el meu oncle en el centre de València, al costat del riu.

El nuvi de Marí, quan estàvem prenent les postres (una tartada de xocolate en forma de cor,òbviament), tragué un pomell de roses i li va dir " Te regale aquestes 12 roses en senyal del nostre amor. El dia que es pansisca l'última, serà el dia que muira el nostre amor.

Als 5 dies, nos vam donar conta que l'última  rosa era de plàstic.


                                                 Rosa Domínguez Arnedo 3ºC :D

1 comentari:

  1. És molt bonica i divertida.

    Creec que podries fer històries més llargues perque són molt agradables, però la pròxima vegada amb més contingut, que la gent las llegirà molt.

    Enhorabona, i espere que lliges les meues entrades.

    ResponElimina