dimecres, 13 de febrer del 2013

La contaminació

Hola! Soc Natalia i és la primera volta que escric un article per a un bloc.
Primer vull dir que estic totalment en contra de la contaminació i crec que la gent no li dona cap importancia.

La contaminació la hem causat entre tots, però a ningú li agrada estar en un lloc plé de fem i que fa mala olor.
Em dona molta ràbia, quan la gent tira el fem a terra com si no hi hagueren papereres per a fer-ho.
I és una llastima perquè el futur podría ser millor.
Pense que la contaminació la podem evitar entre tots si fem un esforç, per eixemple possant més papereres.
Si volem el riu bonic cal fer un esforç!
Saluts!

3 comentaris:

  1. Es molt realista la teua entrada, per aixo m'agrada. Tot tenim que possar de la nostra part per a canviar el nostre futur.

    ResponElimina
  2. Aquesta entrada m'agrada molt, perquè pense que tens molta raó sobre el Riu.
    Tots tenim que cuidar-lo, ja que a ningú li agrada que no cuiden les seues coses.
    Tinc el mateix pensament que tu, tots junts tenim que fer un esforç

    Enhorabona per la teua entrada, espere que escriues moltes així. Espere que lliges les meues entrades.

    ResponElimina
  3. Tens molta raó, a tots ens agrada tenir i mantenir el Riu Túria cuidat per a estar molt bé y passar un dia molt divertit.
    Tenim que fer tots un gran esforç.

    Enhorabona, segueix així fent aquestes entrades.

    ResponElimina