dimecres, 13 de febrer del 2013

Un dia amb el meu cosí

Una vesprada calorosa d´estiu, estava passejant amb el meu cosí pel riu Túria, quan veierem que en terra (en l´herba), hi havia ombra gràcies al frondós i gran arbre que l´ha produïa. Decidírem sentar-nos i feia una xicoteta brisa que en un dia tan calorós donava molt bona sensació. Una vegada sentats, decidírem jugar a les cartes, concretament a la brisca, que era un joc que sabíem jugar els dos.
Òbviament li vaig guanyar, i com també portàvem les canyes de pescar ens posàrem a pescar,
Aquella sensació era molt bonica i a la vegada, desconeguda per a mi, ja que mai havia pescat amb el meu cosí, i això m´agradava molt.
Vaig pescar un peix bastant gran, que jo pense que era més gran que el d´ell. Com no volia discutir, li vaig dir que el seu era millor perquè l´important, per a mí, és la felicitat, i no t´has d´enutjar per totxeries.
En fi, va ser un dia inoblidable, ya que aquell dia amb el meu cosí, vaig realitzar coses que no havia fet amb ell mai i això em va encantar.

Javi Alcalde Briz   3 C

3 comentaris:

  1. Un text llarg on contes el que vas fer amb el teu cosí. És molt divertit.
    El riu és un lloc amb molt d'espai on pots disfrutar amb la teua família o els teus amics.
    Tens molta raó amb la felicitat, enhorabona.

    ResponElimina
  2. Aquesta entrada és molt bonica, a mi també m'agradaría passar una vesprada així amb els meus cosins, i fer eixes activitats tan divertides. Enhorabona per l'entrada està molt currada!

    ResponElimina
  3. Una entrada molt entretinguda i divertida. Podries fer-les
    més llargues, però la veritat és que està molt bonica.
    Espere que aquell dia el haguerem passat be en família.
    Segueix aixi, molta gent llegirà els teues entrades.

    ResponElimina