dimarts, 26 de febrer del 2013

DÍA D'ESTIU AL RIU.

Un día d'estiu els meus amics i jo  vam decidir anar al Riu Túria a dinar. Quan vam arribar vam veure que l'aigua estava un tant bruta però ens vam banyar igualment.
Vam arribar a la una de la vesprada, i com que no teníem fam, vam estar jugant a cartes,contant-nos coses etc.
Després ens vam banyar tots. Entre nosaltres ens feiem ofegades, veiem el peixos.. ens ho estabem passant bé.
Però quan anàvem a tornar a casa, per la vesprada, a les 5 o així, ens vam pegar un bó ensurt, perquè un amic anava caminant i va caure. Vam cridar els nostres pares que van vindre de seguida i  vam portar al metge. El doctor va dir que tenía un esquìnç,i va estar 2 setmanes en llit.
Quin día ! encara que va tindre un accident,ho vam passar genial!
Natalia Pérez

5 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Molt bona historieta i a la vegada entretinguda. La veritat és que l'heu hagut de passar fenomenal, llevat de la desgràcia de l'incident succeït.
    Mentre estava llegint la teua entrada de blog, se m'ha posat la pell de gallina, ja que m'he imaginat jugant amb els meus amics.
    Enhorabona pel teu text, Nati

    Javi Alcalde Briz 3 C

    ResponElimina
  3. Un história molt divertida menys quan el teu amic te l'accident.
    Llegint la teua entrada m'han entrat ganes de que siga altra vegada estiu

    Sergio Lara
    3ºB

    ResponElimina
  4. Molt bè. Natalia! Ès un text molt entretingut, quin ensurt et vas portar. Peró ja veig que al final no va ser res mes que un esquinç, seguro que va ser un gran dia i t´ho vas passar molt bé. Enhorabona pel teu text i continua aixina salutacions!

    ResponElimina
  5. Aquest text m'agrada molt, de veritat creec que ho podries fer més Llarg i amb més contingut. La propera vegada estarà Millor. Pobret el teu amic, però encara sort qe va passar abans d'anarse
    Enhorabona, passa't per els meus entrades.

    ResponElimina