dijous, 7 de març del 2013

Viatge en el tren de València a Madrid


Jo estava en l'estació de Joaquín Sorolla de València per agafar l'AVE per anar a Madrid.Quan estava muntat en l'AVE hi havia un amor madridista. Els dos eren del Real Madrid i els dos duien la camiseta del Real Madrid i jo també la duia. Els dos estaven donant-se besets d'amor i jo estava parlant pel Whatsapp amb el meu pare, i amb els  meus tios, quant l'AVE va arrancar vaig fer una mirada i  jo no vaig dir res. Va passar un senyor que treballa en la Renfe i va donant cascos (auriculars) als viatgers. En el tren havíem posat una pel·lícula de cotxes de carreres i jo em vaig posar els cascos per a vore i escoltar la pel·lícula. Jo vaig mirar per la finestra i vaig vore el Riu Túria perquè havíem construït un pont per on passava el tren.Quan havien passat el riu estava començant la pel·licula de cotxes de carreres, la velocitat de l'AVE és de 300 km per hora. Quan els de l'amor em van mirar els dos jo els vaig dir: Hala Madrid! i els dos em van dir que anirien a fer-li el tour al Bernabéu i també els dos em van dir que el dissabte que havien anat a veure un partit de futbol en el Bernabéu (Real Madrid c.f contra el Real Zaragoza, havien marcat 4-0 gols i havia guanyant el Real Madrid.Els jugadors que van marcat:G.Higuain,A.Di Maria,Essien i L.Modrich i Cristiano Ronaldo va estar a punt de marcar uun altre gol). El diumenge de nit a les 21:10 vaig eixir de l'estació de Puertas d'Atocha de Madrid per a tonar a Valéncia i quan vaig arribar a l'estació (València)i vaig veure als meus pares els vaig contar tot el que havia fet a Madrid.

Víctor Moreno Arce 3c

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada