diumenge, 17 de març del 2013

EL RIU TURIA I JO

                                                 El Riu Turia I Jo
L'IES RIU TURIA no és un istitut molt gran però em va cridar un poc l'atenció que hi hagueren dos pasadissos que connecten els dos edificis que hi ha l'institut (perque aixó no estava al meu col·legi). Els primers dies anava com boig buscant les classes perque no coneixia l'institut encara que, si arribava tard, sabia que tenia bona excusa. Fem E.F al gimnàs, que està molt bé, amb les seues espatleres, frontó, matalafets, i he pogut fer un muntó d'activitats encara que sempre he preferit, per descomptat, el futbol a les pistes exteriors on m'he divertit molt amb els meus amics. La pista de basket l'he utilitzada soles alguna volta en E.F. També hi ha un hort, que soles he xafat per agafar pilotes. Finalment, una dada molt curiosa i a vegades fastigosa, és la presència de pardals a l'institut ja que tenen nius als edificis i deixen tot ple de merda. Les càmeres també haurien de vigilar-los a ells hahaha!

 Gines Sanchez 3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada