divendres, 22 de març del 2013

M'ENCANTA EL RIU

Els meus amics i jo hem passat un día fantàstic al riu,ja que ens agraden molt,molt,molt els animals i vam vore una gran diversitat. Quan arribàrem ens posàrem a menjar,que per cert ja veiem alguns animals com: pardalets,peixos,cucs,papallones...Vam acabar prompte i com teniem tota la vesprada per davant vam investigar si hi havíen més animals que no es podien vore a simple vista,per descomptat que hi havíen més!
Vam observar uns quants esquirols que per mi eren molt bonics,també les raboses,però sobretot l'animal que més m'agradava era "l'anec". Era menut,de color verd brillant,negre i marró clar,fantàstic. Però per altra banda hem doná fàstic perquè jo volia vore a la culebra viperina,com vaig fer un treball sobre ella pense que hem sorprenería vore-la. Això sería el millor del món! Però crec que tant els meus amics com jo ho vam passar,Fantàstic.

                                                                                                                    Mire 3rB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada