divendres, 15 de març del 2013

Corría l'estiu del 75...


Corría l'estiu del 75...

Era l'any 1975. En el riu Túria les dones anaven a banyar-se amb els seus fills a la vora del riu, mentre que els seus marits es quedaven en un bar pròxim al riu a prendre's unes cerveses.

La meua iaia, ma mare i la meua tia estaven banyant-se en el Túria com tota la altres gent. I després de prendre's un cervesa el en bar el meu iaio es va reunir amb elles. Es va posar a jugar amb ma mare i la meua tia en el riu, i passat una estona, va decidir nadar un poc més dins d'aquest.

Però quan va voler donar-se compte, s'ho estava portant la corrent cap a una zona prou profunda. El meu iaio es va començar a posar nerviós, ja que no sabia nadar. Ell intentava moure els braços en senyal d'auxili. Però la meua iaia, ma mare i la meua tia, creient que les estava saludant, no van fer res.

 El meu iaio ja es donava per perdut, s'estava ofegant. Però llavors, el seu amic Benito es va adonar del que estava ocorrent, i es va tirar sense dubtar-ho a l'aigua per a intentar salvar-ho.

Va ser prou valent al fer-ho, ja que el meu iaio estava molt molt al fons del riu, però per sort ho va aconseguir. I el meu iaio va poder salvar-se.

1 comentari:

  1. M´ha agradat molt la teua historieta, em tornen molt bons records de quan estàbem a L´estiu. Aquesta historieta és entretinguda i molt bonica aunque per casi termina en un ensurt pero gracies a deu no va passar res. Salutacions!

    ResponElimina