divendres, 15 de març del 2013

ENTRETENIMENT AL RIU.
Jo tinc la sort de no viure molt lluny del Riu Túria.Aixó em permiteix fer moltes coses que m'agraden fer al Riu , com. Anar amb la bicicleta els camins que hi han per anar amb la bicicleta són el que va cap a Ribarroja i el que va cap a Mislata, també pots passejar amb la família o amb els amics o també amb el gos. També podem anar a passar tot el dia perqué al llarg del Riu hi han taules per a menjar i llocs on pots fer torrades, ademés hi han diferents parcs perqué els xiquets estiguen entretinguts.

Jo m'anrecorde que de xicotet tos els diumenges pel matí anaven al Riu mon pare i jo a jugar als parcs, a vore el Riu i anavem amb la bicicleta, passaven un dia merevellós !
La meua opinió sobre el Riu Túria és que és un lloc molt bonic, i recomane a tota la gent que vaja al Riu amb la família o amics perqué podran fer moltes activitat per a passar un gran dia.

Héctor Ponce 3ºB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada