divendres, 15 de març del 2013

UN RIU PER VISITAR

Una part del Riu Túria passa pel meu poble. Aquest riu és curtet i no hi pasa molta aigua. Al riu podem trobar diversos camins per fer una visita i conèixer-lo més. Jo vaig estar visitant-lo, el que mes em va agradar va ser la diversitat d'animals, i els arbres, els arbustos, les flors... ja que a mi la naturalessa m'agrada molt i l'aprecie.
Pense que el riu pot ser un bon joc on anar amb els amics per passar-hi una bona vesprada. Ara bé, per póder passar-ho bé hem de cuidar-lo perquè tots el puguem disfrutar.
En efecte, jo he estat en el riu amb la meua classe i ho vam passar genial, vàrem fer grups d'uns quants i cada grup tenia que buscar uns tipus de flors, arbustos, arbres i alguns animalets. La veritat que va ser molt divertit, per tant, jo us anime a tots a que aneu al Riu Túria.

Alber Fernandez 3B

1 comentari:

  1. Jo també opine i pense el mateix que tu, a mí m'agrada molt el riu com a tu però per a poder divertir-nos en ell necessitem cuidar-lo entre tots.
    M'agradat molt la teua entrada perquè està escrit el que jo pense i sent en el riu.

    ResponElimina