dilluns, 3 de juny del 2013

Una visita al teatre

En la meua classe vam anar a Torrent a vore una obra feta pels alumnes de l’escola Gavina de Picanya, i a aprendre de com feien els moviments, com parlaven...
L’obra contava amb cançons, balls, música, recitacions de poemes de Vicent Andrés Estellés i la naturalitat dels actors al fer aquestes activitats em va sorprendre, perquè eren alumnes de 3 d’ESO com jo, i veient com havíem fet nosaltres la representació de l’obra SPOT, ells ho feien molt bé.
Al principi de l’obra se’ls va caure una part del decorat, i van continuar amb total normalitat, em va sorprendre la seua seguretat en alguns casos com aquest.
L’obra tenia els seus punts de gràcia, i també serietat a l’hora d’homenatjar al gran poeta Estellés.
A més, vam vore a la filla del professor Vicent i ell no volia fer comentaris, no sé perquè.

La conclusió que vaig extraure d’aquesta visita es que vaig aprendre molt i que el teatre no es gens avorrit i convide als que lligen aquest text a que el visiten.
Aarón Muñoz Valladolid, 3B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada