dimecres, 5 de juny del 2013

Un dia d'espot i de teatre

El dijous 25 d'abril ens tocava representar SPOT així que vam anar a la sala d'usos multiples on havíem assajat uns pocs dies arrere.
Al principi jo estava un poc nerviós perquè era la primera o segona volta que representava una obra de teatre. A més, eiexe dia no em vaig alçar molt bé.
Abans de començar amb les actuacions el professor ens va donar temps per a assatjar un poc, encara que ho teníem ben clar. De sobte, van entrar alumnes d'altra classe a vore'ns i em va fer gràcia i vergonya a la volta.
Després el professor va dir que començaven les actuacions i va passar una cosa supergraciosa: l'actuació d'aquest grup ( per cert molt bona) no es va gravar i la van haver de repetir. Jo després tenia examen així que em vaig procupar un poc , hahaha!
Nosaltres, el grup 3, vam ser els tercers de 4 grups en representar. Teníem tot el necessari per a representar encara que a Carla se li oblidà traure ales de panderola, però en el fons crec que m'alegre, hahaha! La nostra representació de "Vamos a la cama que hay que descansar" va ser entretinguda perquè jo portava unes ridícules antenes , Ana estava amb pijama etc...Crec que els nervis no es notaren molt.
Finalment l'ultim grup va representar amb la música sonant ja i vam anar a fer l'examen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada