dilluns, 3 de juny del 2013

SAN MARCOS


Les festes de San Marcos es celebren al meu poble, Beas de Segura, aquestes festes són les mes significatives del poble i importants. Aquestes festes duren 5 dies i tot el poble acudix a les festes.
Aquest any he assistit a les festes dos dies ( els mes importants ) perque eixos dos dies són els que trauen les reses, ès a dir, els bous.
La veritat ès que va ser molt emocionant ja que van traure 83 bous i varen ser uns bous molt grans i ràpids, eren molt llestos ja que van aver-hi dos accidents, però van ser lleus.
Els altres dies de les festes trauen el sant o la gent està amb la seua penya; jo vaig estar en la penya dels meus tios ja que son els presidents de les festes.
Tambè vàrem anar al mercadet que ficaven al costat de la plaça de bous.
A mi m'encanten aquestes festes però el que mès m'agrada d'aquestes festes son el bous.
Mentres jo estava en Jaén els meus companys estaven fent l'obra de teatre d'espot, per aixó he fet una redacció de les festes de San Marcos.


Alber Fernàndez 3B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada