dilluns, 3 de juny del 2013

Nervis al teatre

Hui vaig a parlar de la representació de l’obra de teatre SPOT que fa unes setmanes vam fer en la meua classe.
Els  instants abans de fer la representació, jo, estava nerviós i volia acabar el més prompte possible i això crec que es va poder apreciar per els que estaven veient el nostre esquetx.
En el meu equip teníem que fer l’escena anomenada: “VISA, MASTERCARD I AMERICAN EXPRESS”. Ens donava un poc de vergonya perquè en la nostra representació havíem de fer alguns gestos pujadets de to, i la idea de fer-ho en directe amb alguns espectadors en un escenari, per molt aficionats que fórem, era un poc difícil.
Dins de la nostra obra havien cinc personatges: Pilar, representada per Paula, Nuria, per Paula i Naiara, Pere, per Alejandro, Crespo i Pare, els dos per mi. He de dir que el personatge Pare a soles deia una frase al principi i per tant no hem va costar molt d’aprendre-ho, en canvi Crespo tenia més intervencions.
Jo personalment pense que vàrem fer bé la representació, perquè sabíem els parlaments de memòria, però, en el cas de fer gestos, moviments, tant amb la cara, com amb les mans, a alguns se’ls dona millor i a altres pitjor i això crec que es va poder apreciar en la representació.
En el meu equip teníem moltes ganes i això es va demostrar i espere que la gent s’haja donat conta de que el nostre esforç va tindre bons resultats.

Aarón Muñoz Valladolid, 3B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada