dissabte, 17 d’agost del 2013

Un viatge molt curt.


En aquesta semana no ha passat res interesant asi que en vez de contar el que he fet he pensat contar-vos una història que em va passar quan tenia uns 7 anys mes o menys. Anava cap a Argentina amb els meus pares i els meus germans, havíem estat quasi tot el dia en el aereoport o almenys es lo que jo pensaba perque era xicotet i ja no em recorde quasi, estava molt avorrit i desitjava que arribara l'avió d'una vegada, quan per fí va arribar tinguéremque esperar a que l'avió estiguera llist  amb el equipatge, etc. per al viatge, calcule que vam estar en una misma sala amb una finestra molt gran que mostraba la part on despegaven els avions mes de cuatre hores.
Quan vam montar-nos, alfinal, als pocs minuts d'estar en l'aire l'avió va començar a temblar per un problema, una de les turbines s'estava sobrecalentant i anava molt mes lenta que les altres turbines;tinguérem que tornar al aeroport a esperar altre avió, va ser un viatge molt curt.

1 comentari: