dimarts, 20 d’agost del 2013

UN ESPORT MOLT GRAN



Ahir vaig començar una altra vegada a entrenar, després d'un mes de descans.

El futbol és un esport que des de xicotet m'ha agradat, era veure un baló i agafar-ho per a dir-li a ma mare que m'ho comprara. Normalment a tots els xics ens agrada jugar a futbol, i de xicotets sempre diem que de major serem futbolistes.

L'esport ho veig molt divertit i molt entretingut. Jo crec que tots els dies jugue, encara que siga un poquet, però m'encanta. Quan estic en l'institut com cada vesprada, arribe a casa, deixo les coses i em vaig a entrenar amb els meus amics, i els dissabtes o els diumenges jugue un partit contra un altre equip.
Sempre vaig amb moltes ganes i a donar tot el que puga, per a intentar arribar lluny, i crec que tant esforç i tant exercici que faig, val la pena per a aguantar prou en els partits.

M'agrada molt, i espere continuar jugant sempre.

                                                                                                                             Jesús Latorre López 3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada