dissabte, 17 d’agost del 2013

S' acaba el estiu !!


Ja s'està acabant el estiu i tinc que donar-me presa per a acabar els deures, no tinc res de ganes de començar el curs, en altres estius, havía vegades que preferia estar a l'institut a estar fent deures però, ara, com no he fet quasi res interesant, preferisc mil vegades més que l'estiu torne a començar i tinga temps de fer més coses.
Ara en lo que queda de temps tinc que acabar TOTS els deures i tenir-los lo millor posible, tots els alumnes que han suspés d'altre curs o d'altres clases o assignatures fan el mateix i estudien, pero tinc la sensació que sóc l'unico que no se ha divertit tant. Si fora la primera vegada que desperdicie un estiu estudiant estaria clar  que no m'agrada estudiar, ni ara tampoc m'agrada; sols es que me he acostumat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada