dimecres, 28 d’agost del 2013

L'última entrada

Per fi, aquest ja és l'últim text que faig, tènia ganes d'acabar. 
He anat pujant les entrades a poc a poc, mentres estudiava i feia deures de valencià i d'altres assignatures. No m'ha costat molt fer els deures he anat a poc a poc, però l'any que ve m'esforçaré tot el que puga per a no haver de fer deures ni estudiar a l'estiu, perquè no he pogut eixir molt per acabar abans. Ja he acabat tots els deures, l'única cosa que continue fent és estudiar fins als dies dels exàmens. 
Em penedisc molt de no haver fet moltes coses en tot l'any en classe, perquè amb un poc més d'esforç que haguera fet, m'haguera tret el curs. 
Crec que les entrades les he fet com he pogut i espere haver-les fet bé.
Espere aprovar esta assignatura ja que estic posant esforç.
 
                                                                                                             Jesús Latorre López     3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada