dijous, 31 de maig del 2012

Un dia normal, en un riu normal

El Riu turia és un lloc on els xics de la colla ens reunim per a berenar, són moments que m'agrada recordar.
El vent fa que siga un lloc agradable, rocomfortant i ideal per a jugar al futbol.

Cadadia cridaré a Fulgencio i Lubrigilda perqué m'acompanyen, sempre en ho pasem genial... excepte en deteminades ocasions on Lubrigilda discuteix amb mi perqué jo li dic que jugue al futbol, i ella, com està boja diu que no li abelleix. Ella sempre vol banyar-se al riu però jo li dic que està boja. ¡ Com es va a banyar en un riu tan brut ! Al final sempre prenem el sol...

Juan Zarzuela Gonzalez 3er ESO B

11 comentaris:

  1. Juan,jo pense el mateix que tu, són moments que m'agrada recordar.

    ResponElimina
  2. Hola Juan Zarzuela, sóc la teua companya Patricia Ibáñez, t'escric per a dir-te que el teu text m'ha agradat molt i que la teua amiga no és molt normal, deuries de fer algo.

    ResponElimina
  3. M'agradat molt els noms dels teus personatges, sobretot el de Lubrigilda.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Deuries de posar noms mes normal, doncs que siguen molt originals. Per tot el demes m'ha paregut una història interessant

    ResponElimina
  7. A mi també m'agrada recordar el momentos que passe amb els amics al riu, sempre es una estona molt divertida.

    Maria Blanco, 3rB

    ResponElimina
  8. Si, yo també recorde a vegades com passem estones amb els amics a aquest riu, és el millor lloc en tot el poble per a passar vesprades inolvidables.

    LAURA JAÉN, 3rB

    ResponElimina
  9. HOla Juan, soc la teua companya de classe, et vullc comunicar que el text está bastant bé.

    ResponElimina
  10. Hola Juan, soc Claudia la teua companya de clase, el text esta bastante bé.

    ResponElimina