dijous, 31 de maig del 2012

el riu esportiu


El riu Túria es un lloc que es pot utilitzar per a moltes coses. Però jo crec que lo que es pot fer amb mes comoditat es l’esport,ja que es un lloc amb molt de verd, i te camis llargs, ideals per recorregir-los en bicicleta o a peu. També si fa un dia solejat, pots anar al riu a berenar amb els teus amics, i si el aigua esta ben neta, pots fer un poc de natació,havans,quan l`aigua estava neta en estiu anava sempre ha fer un poc de natació amb els meus amics,jo   aconselle, sempre i quan l`aigua estiga neta. Jo havans anava tots els diumenges amb el meu pare a córrer un poc.    
Emanuele 3ºD

1 comentari:

  1. Estic d'acord amb açò.
    A mi m'agrada molt l'esport i estaria bé que fora el riu un bon lloc per a fer-lo.
    Juan Sanz

    ResponElimina