dimarts, 2 de juliol del 2013

ANYS INOBLIDABLES A TORRENT

Fa sis anys aproximadament jo vivía a Torrent, on va nàixer la meua mare.
Als nou anys em va costar molt canviar-me de col·legi, perqué els meus amics de la infància eren molt agradables i els coneixia de tota la vida. 41

Des de fa 6 anys no els he tornat a vore, però tinc molt clar, que quan puga vaig a anar a Torrent altra vegada a veure-los i donar-li a tots un abraç molt fort.

Amb ells ja començava  a tenir molta confiança , perquè ja ens feiem majors, i sempre recordavem tots els moments junts; jugant a la pilota mentres totes ens picavem tant,... però sempre acabavem molt bé, sense ninguna discursió.

Sempre me vaig a recordar d'ells, nunca me'n vaig a oblidar, perquè junts hem passat moments inoblidables.
         
                                                                                                        Jesús Latorre López      3ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada